Miresa er en elektronika-duo fra Bodø. Med sin cinematiske elektroniske musikk, bruker de Arktis som bakteppe for sounden sin. Startet i 2024 av Marcus Stensland og Jørgen Mindrum, og bygget på det uforutsigbare lyset i nord, kanalisert gjennom referanser som Bicep, DJ Seinfeld og Röyksopp, men formet til noe helt eget.
Den 27. august skal musikken fremføres slik den alltid var tiltenkt, live med synther, drum machines og sequensere. Miresa debuterer med sitt liveshow på “Halv ti på torsdag” på Dama Di.